Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 04 iunie 2023

Această Politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dvs. atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dvs. de confidențialitate și despre modul în care legea vă protejează.

Folosim datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de confidențialitate.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele a căror litera inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același înțeles, indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În scopul acestei Politici de confidențialitate:

  • Cont înseamnă un cont unic creat pentru ca dvs. să accesați Serviciul nostru sau părți ale Serviciului nostru.
  • Afiliat înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau se află sub control comun cu o parte, unde „control” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, participații sau alte valori mobiliare îndreptățite să voteze pentru alegerea directorilor sau a altei autorități de management.
  • Companie (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în acest Contract) se referă la Andromeda Concept SRL, Cod de identificare fiscala RO46845674, SPLAIUL UNIRII, NUMARUL 9, CAMERA 1, BLOC 8, SCARA A, ETAJ 6, APARTAMENT 38, Popesti-Leordeni, Ilfov, 077160.
  • Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt plasate pe computerul dvs., dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv de către un site web, care conțin, printre numeroasele sale utilizări, detaliile istoricului dvs. de navigare pe acel site web.
  • Țara se referă la: România
  • Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
  • Datele personale reprezintă orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
  • Serviciul se referă la site-ul web.
  • Furnizor de servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Se referă la companii terțe sau persoane fizice angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a presta servicii legate de Serviciu sau pentru a ajuta Compania în analizarea modului în care este utilizat Serviciul.
  • Date de utilizare se referă la datele colectate automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie din infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite a paginii).
  • Site-ul web se referă la SanoTerm, accesibil de la https://sanoterm.ro/
  • Dvs. înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.

Colectarea și utilizarea datelor dvs. personale

Tipuri de date colectate

Date personale

În timpul utilizării Serviciului nostru, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi folosite pentru a vă contacta sau a vă identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:

  • Adresă de e-mail
  • Prenumele și numele de familie
  • Număr de telefon
  • Adresă, stat, provincie, poștal/cod poștal, oraș
  • Date de utilizare

Date de utilizare

Datele de utilizare sunt colectate automat atunci când utilizați Serviciul.

Datele de utilizare pot include informații precum adresa de protocol de internet a dispozitivului dvs. (de exemplu adresa IP), tipul browserului, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dvs., timpul petrecut pe acele pagini. , identificatori unici de dispozitiv și alte date de diagnosticare.

Când accesați Serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil, este posibil să colectăm anumite informații în mod automat, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului dvs. mobil, adresa IP a dispozitivului dvs. mobil , sistemul dvs. de operare mobil, tipul de browser de internet mobil pe care îl utilizați, identificatorii unici de dispozitiv și alte date de diagnosticare.

De asemenea, putem colecta informații pe care browserul dvs. le trimite ori de câte ori vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil.

Tehnologii de urmărire și module cookie

Folosim cookie-uri și tehnologii de urmărire similare pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt balize, etichete și scripturi pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza Serviciul Nostru. Tehnologiile pe care le folosim pot include:

  • Cookie-uri sau cookie-uri de browser. Un cookie este un fișier mic plasat pe Dispozitivul dvs. Puteți solicita browserului dvs. să refuze toate modulele cookie sau să indice când este trimis un cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați module cookie, este posibil să nu puteți utiliza anumite părți ale Serviciului nostru. Cu excepția cazului în care ați ajustat setarea browserului dvs. astfel încât acesta să refuze modulele cookie, Serviciul nostru poate utiliza module cookie.
  • Web Beacons. Anumite secțiuni ale Serviciului nostru și e-mailurile noastre pot conține fișiere electronice mici cunoscute sub numele de web beacons (numite și GIF-uri clare, etichete pixeli și gif-uri cu un singur pixel) care permit Companie, de exemplu, pentru a număra utilizatorii care au vizitat acele pagini sau au deschis un e-mail și pentru alte statistici aferente site-ului web (de exemplu, înregistrarea popularității unei anumite secțiuni și verificarea integrității sistemului și a serverului).

Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau „de sesiune”. Cookie-urile persistente rămân pe computerul dvs. personal sau pe dispozitivul mobil atunci când sunteți offline, în timp ce modulele cookie de sesiune sunt șterse de îndată ce închideți browserul dvs. web.

Folosim atât cookie-uri de sesiune, cât și cookie-uri persistente în scopurile prezentate mai jos:

  • Cookie-uri necesare/esențialeTip: Cookie-uri de sesiuneAdministrat de: NoiScop: Aceste module cookie sunt esențiale pentru a vă oferi servicii disponibile prin intermediul site-ului web și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile acestuia. Acestea ajută la autentificarea utilizatorilor și la prevenirea utilizării frauduloase a conturilor de utilizator. Fără aceste module cookie, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate, iar noi folosim aceste module cookie doar pentru a vă oferi acele servicii.
  • Politica de cookie-uri / Cookie-uri de acceptare a notificărilorTip: cookie-uri persistenteAdministrat de: NoiScop: Aceste module cookie identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea modulelor cookie pe site.
  • Cookie-uri de funcționalitateTip: cookie-uri persistenteAdministrat de: NoiScop: Aceste module cookie ne permit să ne amintim alegerile pe care le faceți atunci când utilizați site-ul web, cum ar fi amintirea detaliilor dvs. de conectare sau preferința de limbă. Scopul acestor cookie-uri este de a vă oferi o experiență mai personală și de a evita să fiți nevoit să vă reintroduceți preferințele de fiecare dată când utilizați site-ul web.

Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le folosim și despre opțiunile dvs. în ceea ce privește cookie-urile, vă rugăm să vizitați Politica noastră privind cookie-urile sau secțiunea Cookie-uri din Politica noastră de confidențialitate.

Utilizarea datelor dvs. personale

Compania poate folosi Date personale în următoarele scopuri:

  • Pentru a furniza și întreține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
  • Pentru a vă gestiona contul: pentru a vă gestiona înregistrarea ca utilizator al Serviciului. Datele personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
  • Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, respectarea și îndeplinirea contractului de cumpărare pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu Noi prin intermediul Serviciului.
  • Pentru a vă contacta: pentru a vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile cu privire la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalități, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea acestora.
  • Pentru a vă oferi știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim, care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat deja sau despre care v-ați întrebat, cu excepția cazului în care ați ales să nu primiți astfel de informații.
  • Pentru a gestiona cererile dvs.: pentru a participa și a gestiona cererile dvs. către noi.
  • Pentru transferuri de afaceri: putem folosi informațiile dvs. pentru a evalua sau a efectua o fuziune, cesionare, restructurare, reorganizare, dizolvare sau orice altă vânzare sau transfer al unora sau tuturor activelor noastre, fie ca un continuitate sau ca parte a unei proceduri de faliment, lichidare sau similare, în care Datele personale deținute de noi despre utilizatorii serviciilor noastre se numără printre activele transferate.
  • În alte scopuri: putem folosi informațiile dvs. în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciul, produsele și serviciile noastre. , marketing și experiența dvs.

Putem partaja informațiile dvs. personale în următoarele situații:

  • Cu Furnizorii de servicii: Este posibil să împărtășim informațiile dvs. personale cu Furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru, pentru a vă contacta.
  • Pentru transferuri de afaceri: putem să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. personale în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare a activelor Companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afaceri către o altă companie.
  • Cu afiliații: este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care le vom solicita acelor afiliați să respecte această Politică de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră-mamă și orice alte filiale, parteneri de asociere în participație sau alte companii pe care le controlăm sau care se află sub control comun cu Noi.
  • Cu partenerii de afaceri: este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
  • Cu alți utilizatori: atunci când distribuiți informații personale sau interacționați în alt mod în zonele publice cu alți utilizatori, astfel de informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în exterior.
  • Cu consimțământul dvs.: putem dezvălui informațiile dvs. personale în orice alt scop, cu consimțământul dvs.

Păstrarea datelor dvs. personale

Compania va păstra datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această Politică de confidențialitate. Vom păstra și folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care este necesar pentru a ne conforma obligațiilor legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a ne conforma cu legile aplicabile), a rezolva litigiile și a pune în aplicare acordurile și politicile noastre legale.

Compania va păstra și Datele de utilizare în scopuri de analiză internă. Datele de utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru sau suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.

Transferul datelor dvs. personale

Informațiile dvs., inclusiv datele cu caracter personal, sunt prelucrate la birourile de operare ale Companiei și în orice alte locuri în care se află părțile implicate în prelucrare. Înseamnă că aceste informații pot fi transferate și menținute pe computere situate în afara statului, provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale, unde legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția dvs.

Consimțământul dvs. cu privire la această Politică de confidențialitate, urmat de transmiterea de către dvs. a unor astfel de informații, reprezintă acordul dvs. cu privire la acest transfer.

Compania va lua toate măsurile necesare în mod rezonabil pentru a se asigura că datele dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de confidențialitate și niciun transfer al datelor dumneavoastră cu caracter personal nu va avea loc către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea datelor dvs. și a altor informații personale.

Ștergeți datele dvs. personale

Aveți dreptul de a șterge sau de a solicita să asistăm la ștergerea datelor cu caracter personal pe care le-am colectat despre dvs.

Serviciul nostru vă poate oferi posibilitatea de a șterge anumite informații despre dvs. din cadrul Serviciului.

Puteți actualiza, modifica sau șterge informațiile dvs. în orice moment, conectându-vă la Contul dvs., dacă aveți unul, și vizitând secțiunea de setări a contului care vă permite să gestionați informațiile dvs. personale. Ne puteți contacta, de asemenea, pentru a solicita acces la, corecta sau șterge orice informații personale pe care ni le-ați furnizat.

Rețineți, totuși, că este posibil să fie nevoie să păstrăm anumite informații atunci când avem o obligație legală sau o bază legală pentru a face acest lucru.

Dezvăluirea datelor dvs. personale

Tranzacții comerciale

Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, Datele dvs. personale pot fi transferate. Vă vom transmite o notificare înainte ca datele dvs. personale să fie transferate și să devină supuse unei alte politici de confidențialitate.

Aplicarea legii

În anumite circumstanțe, Companiei i se poate cere să dezvăluie Datele dvs. cu caracter personal, dacă este necesar să facă acest lucru prin lege sau ca răspuns la solicitări valide din partea autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).

Alte cerințe legale

Compania poate dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal cu bună-credință că o astfel de acțiune este necesară pentru:

  • Respectați o obligație legală
  • Protejați și apărați drepturile sau proprietatea Companiei
  • Preveniți sau investigați posibile acțiuni greșite în legătură cu Serviciul
  • Protejați siguranța personală a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
  • Protejați împotriva răspunderii legale

Securitatea datelor dvs. personale

Securitatea Datelor Dvs. Personale este importantă pentru Noi, dar rețineți că nicio metodă de transmitere prin Internet sau nicio metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea lor absolută.

Colectăm informații despre tine în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.

Ce colectăm și stocăm

În timp ce ne vizitezi site-ul, vom urmări:

  • Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
  • Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
  • Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!

De asemenea, vom folosi cookie-uri pentru a-ți urmări conținutul coșului în timp ce navighezi pe site-ul nostru.

Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:

  • Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
  • Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
  • Procesăm plățile și prevenim fraudele
  • Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
  • Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
  • Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
  • Îți trimitem mesaje de marketing, dacă alegi să le primești

Dacă creezi un cont, îți vom stoca numele, adresa, emailul și numărul de telefon, care vor fi folosite la finalizarea unor comenzi viitoare.

În general, stocăm informații despre tine atât timp cât avem nevoie de ele în scopurile pentru care le colectăm și le folosim, dar nu le mai păstrăm în continuare dacă nu suntem obligați din punct de vedere legal. De exemplu, vom stoca informațiile despre comenzi timp de XX ani, în scopuri fiscale și contabile. Ele includ numele, adresa de email și adresele de facturare și de livrare.

De asemenea, vom stoca comentarii sau recenzii, dacă alegi să le lași.

Cine are acces din echipa noastră

Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:

  • Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
  • Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.

Membrii echipei noastre au acces la aceste informații pentru a te ajuta să onorezi comenzile, să procesezi rambursările și pentru a-ți oferi suport.

Ce partajăm cu alții

Partajăm informații cu părți terțe care ne ajută să asigurăm comenzile și să-ți stocăm serviciile; de exemplu –

Plăți

Acceptăm plăți prin PayPal. Când procesăm plățile, unele dintre datele tale vor fi transmise la PayPal, inclusiv informațiile cerute pentru a procesa sau accepta plata, cum ar fi informații despre toate cumpărăturile și total facturare.

Te rog vezi Politica de confidențialitate PayPal pentru mai multe detalii.

Confidențialitatea copiilor

Serviciul nostru nu se adresează nimănui cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la persoane sub vârsta de 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și știți că copilul dvs. ne-a oferit informații personale Date, vă rugăm să ne contactați. Dacă aflăm că am colectat date cu caracter personal de la oricine cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre.

Dacă trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca bază legală pentru prelucrarea informațiilor dvs. și țara dvs. necesită consimțământul unui părinte, este posibil să solicităm consimțământul părintelui dvs. înainte de a colecta și utiliza aceste informații.

Legături către alte site-uri web

Serviciul nostru poate conține link-uri către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă sfătuim insistent să examinați Politica de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.

Nu avem control asupra și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile oricăror site-uri sau servicii terțe.

Modificări ale acestei Politici de confidențialitate

Putem actualiza Politica noastră de confidențialitate din când în când. Vă vom anunța cu privire la orice modificare postând noua Politică de confidențialitate pe această pagină.

Vă vom anunța prin e-mail și/sau printr-o notificare vizibilă despre Serviciul nostru, înainte ca schimbarea să devină efectivă și vă vom actualiza data „Ultimei actualizări” din partea de sus a acestei Politici de confidențialitate.

Vi se recomandă să revizuiți periodic această Politică de confidențialitate pentru orice modificări. Modificările aduse acestei Politici de confidențialitate sunt efective atunci când sunt postate pe această pagină.

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări despre această politică de confidențialitate, ne puteți contacta:

  • Prin email: contact@sanoterm.ro
  • Prin accesarea acestei pagini de pe site-ul nostru: https://sanoterm.ro/contact/
  • Prin numărul de telefon: +40 771 137 404
Open chat
1
Bună ziua!

Cu ce vă putem ajuta?